vineri, 10 aprilie 2009

in vacanta

Cele mai stupide reclamaţii ale turiştilor întorşi din vacanţe

Vacanţa ar trebui să fie dedicată relaxării şi petrecerii timpului liber într-un mod cât mai plăcut, însă unii turişti par să uite acest lucru. La întoarcerea din adevărate paradisuri tropicale, din concedii de vis, ei rămân „chitiţi” pe un anumit aspect, de cele mai multe ori minor, care le-ar fi stricat vacanţa.

Cotidianul britanic Telegraph publică astăzi o listă cu cele mai ciudate – şi hilare – reclamaţii pe care agenţiile de turism le-au primit de la clienţii nervoşi, întorşi dintr-un concediu care ar fi trebuit să îi relaxeze.

Unul dintre turiştii întorşi din Africa a povestit cât de stânjenit s-a simţit la vederea unui elefant super-excitat... Iar imaginea acestuia i-ar fi stricat luna de miere! Un altul s-a plâns că plaja din staţiunea unde a fost în vacanţă era prea plină de nisip.

O femeie a ameninţat că va suna la poliţie, pe motiv că angajaţii hotelului unde era cazată ar fi sechestrat-o în cameră. De fapt, ea interpretase greşit plăcuţa pe care scria „Nu deranjaţi”, agăţată de clanţa ei – şi a crezut că ea nu are voie să părăsească încăperea.

Tot la un hotel, de data aceasta din Australia, un client s-a supărat pentru că supa comandată era prea groasă... când, de fapt, el sorbise din sos.

O femeie a cerut ca sutienul să fie obligatoriu pe plajă. Ea s-a plâns că, pe tot parcursul concediului, soţul ei nu a avut ochi decât pentru fetele care făceau plajă topless, iar concediul ei a fost, astfel, distrus.

„Am cumpărat ochelari Ray Ban cu 5 euro de la un vânzător ambulant, iar ulterior am aflat că erau falşi”, se plânge un alt turist. „Nimeni nu ne-a spus că sunt peşti în mare. Copiii s-au speriat”, povesteşte altul.

Alt britanic este revoltat pentru că drumul a fost prea lung: „Nouă ne-a luat nouă ore zborul cu avionul din Jamaica până în Marea Britanie, pe când americanii au ajuns acasă în doar trei ore”.

O turistă furioasă dă vina pe agenţia care a trimis-o în vacanţă pentru că ea s-a întors gravidă... „Logodnicul meu şi cu mine am rezervat o cameră cu două paturi, dar am fost cazaţi într-o cameră cu pat dublu. Acum vă considerăm vinovaţi pentru faptul că m-am trezit însărcinată. Acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă am fi fost cazaţi în camera pe care am rezervat-o”, arată ea.

Şi tot referitor la condiţiile de cazare: „Am comparat apartamentul nostru de o cameră cu cel al prietenilor noştri, care aveau unul cu trei camere. Al nostru era mult mai mic”, se plânge un alt turist nemulţumit.

O femeie are o nelămurire chiar înainte de plecare: „În broşură se precizează că nu sunt coafeze la hotel. Noi suntem coafeze de meserie... va fi ok dacă vom sta acolo?”.

„Sunt prea mulţi spanioli. Recepţionera vorbeşte spaniola. Mâncarea este spaniolă. Prea mulţi străini”, arată un turist (poate întors din Spania???).

„Nisipul nu este ca cel din broşură. Broşura arată nisip galben, iar cel de acolo era alb”, spune altcineva. „A trebuit să stăm la coadă afară, fără aer condiţionat”, reclamă un turist. „E datoria dumneavoastră ca agenţie de turism să ne informaţi cu privire la turiştii gălăgioşi ori nepoliticoşi, înainte să plecăm în concediu”, susţine un altul.

La categoria „surprize de vacanţă”, un britanic află că ţânţarii muşcă... „Am fost muşcat de un ţânţar. Nu mi-a spus nimeni că ţânţarii ar putea muşca”, relatează el.

„Cred că ar trebui să se precizeze în broşură că magazinele locale nu au biscuiţi cu cremă”, este de părere un britanic. „E o dovadă de lene din partea proprietarilor de magazine locale să închidă după-amiaza. Am vrut de câteva ori să cumpăr ceva în timpul ’siestei’ – aceasta ar trebui interzisă”, crede un altul.

„În vacanţa din India am fost dezgustat să aflu că aproape toate restaurantele servesc mâncăruri cu curry. Nu îmi place deloc mâncarea condimentată”, sună o altă reclamaţie. „Am rezervat o excursie la un parc acvatic, dar nu ne-a spus nimeni să ne aducem cu noi costume de baie şi prosoape”, s-a plâns un turist nemulţumit.

Un comentariu: